Belog Mirul

ENTRY CHAT NOVEL Tuto FCBOOK TWITTER Widget NEWER OLDER +FOLLOW
Template by Kuro Nichi.
thanx too : L i f e
Diari Saranghae -Part 1-
Monday 13 January 2014 - Permalink - 0 Comments
          Zaki pergi ke pusat perlapangan terbang di Malaysia. Zaki pergi ke situ untuk pergi ke Korean. Dia pergi bersama dengan Ibunya. Semasa kapal terbang Zaki telah pun bersedia untuk berlepas ibunya menasihati agar menjaga diri semasa di sana. Zaki hanya menganggukkan kepalanya dan terus salam tangan ibunya. Selepas itu dia terus naik ke Kapal Terbangnya.

          Selepas beberapa hari akhirnya Zaki sampai pun ke Korean. Apabila dia keluar dari Pusat Lapangan Terbang Korean dia rasa ibarat di syurga kerana pemandangannya sungguh cantik. Zaki pun terus pergi ke rumahnya yang dia beli di Korean. Setelah sampai dia pun mengemaskan barangnya itu.

          Di Kedai Kek  di Korean. Izzatul dan Wina sebuk sedang melayan pelanggan. Tiba telefon berdering. Izzatul pun menjawab panggilan. Panggilan yang dijawab Izzatul ialah panggila tempahan kek. Izzatul pun pergi ke lokasi orang yang menempah kek. Setelah sampai, Izzatul pun mengetuk pintu rumah itu. Tiba-tiba pintu dibuka. Orang yang menempah adalah Zaki. Izzatul pun memberi kek itu dan meminta duit dan terus pergi dari situ. Izzatul pun pergi ke kedai kek semula. Setelah sampai, Wina bertanya "Siapa yang tempah tadi". Izzatul hanya menjawab "lelaki". Wina pun bertanya lagi "Hensem ke dia". Izzatul pun menjawab "boleh lah". Wani tersenyum dan bercakap"Bolehlah buat calon teman lelaki". Tiba-tiba Izzatul terdiam dan hanya berkata " Boleh tak jangan cakap macam itu. Awak tahukan saya tak suka cinta-cinta ni. Wina hanya menjawab " Kisah lama baik awak lupakan sahaja". Izzatul terus masuk ke dapur dengan muka yang muram.

          Keesokan harinya Wani mengajak Izzatul untuk pergi ke Taman Bunga Korean. Izzatul pun mengikut Wani pergi sekali. Semasa dalam kereta Wani meminta maaf kepada Izzatul fasal hal semalam. Izzatul pun bercakap " Tak apa, lain kali jangan cakap lagi hal itu". Wani hanya berdiam dan terus memandu. Setelah sampai mereka pun masuk ke dalam Taman Bunga Korean. Setelah mereka masuk mereka rasa diri mereka sangat segar. Pemandangan di situ sangat indah dari pemandangan Malaysia. Tiba-tiba Izzatul ternampak sebuah pokok ros putih. Pokok Ros putih ialah pokok kegemaran Izzatul. Mereka pon keluar dari Taman Bunga Korean. Tiba kaki Izzatul terseliuh dan hampir jatuh. Wina terus membawa Izzatul menaiki kereta dan pulang dengan cepat.

Coming soon -Part 2-
> <$BlogItemCommentCount$> comments